My hair texture/curl pattern revealed!!!

My hair texture/curl pattern revealed!!!

So I think it is safe to say my hair texture is 3C. 😀 You can see just how many different textures I’m working with as well, I have my natural texture then it goes down to the slightly looser … Continue reading

Hairstyle 3.13.13

Hairstyle 3.13.13

ZOMG IS THAT A WHITE HAIR?! yes. dope. (: It was hot as fuhhhhhh today and I originally had my hair down in a loose bun, but then it got like a million degrees and my hair was all over … Continue reading

Keep Calm <3

Keep Calm <3

3.9.13 Wash Day/Hot Oil Treatment

3.9.13 Wash Day/Hot Oil Treatment

This weeks wash day had to happen a day late due to me having to take down all those damn two strand twists I put in earlier in the week. Spent all of Friday night taking them down and detangling. … Continue reading

3.3.13 Hairstyle Two Strand Twist Bun w/ Flower <3

3.3.13 Hairstyle Two Strand Twist Bun w/ Flower <3

So today I had a bit more time to do something with my hair. I did flat twists in the front and did individual two strand twists in the back then just slapped that sucka in a bun. I like … Continue reading

Big Chop!?!

Big Chop!?!

Nah Jk 🙂 This was my Faux or Fake Bob Attempt. I wanted to see what I would look like with short hair if I big chopped. I think I could werk it. 🙂 photos of how I did it … Continue reading

Senegalese Twists! (Styles)

Senegalese Twists! (Styles)

Another style that saved me some time and hardship in the beginning of my hhj. I had just watched the movie Friday and wanted em’ super long and hood haha. They went just under my bootybuttcheeks.

Mickey Mouse Goes Gang$ta in Hollywood

Mickey Mouse Goes Gang$ta in Hollywood

    So I’m rolling through Hollywood as I normally do, and saw this fantastic throw up/art/masterpiece by TatsCru and decided to snap a pic of it because I mean, why not right? 😀 Its soooo pretty!!! I love the colors. Supa … Continue reading

WashDay! Avocado & Honey DC!

WashDay! Avocado & Honey DC!

(Gettin ma A$AP Rocky on lol) Before I started mixing any of this, the day before I finger detangled and separated my hair in to like 8 two strand twists & moisturized and sealed with JJO and TJ’s Conditioner. *This … Continue reading